Na cestách s karavanom - Sicília

Sicília je najväčší ostrov v Stredozemnom mori. Sicília patrila k územiam s najstarším osídlením v Stredozemnom mori. Bola gréckou kolóniou, rímskou provinciou, arabským emirátom a normanským kráľovstvom.

6.9.2015 o 16:57 | Karma článku: 8,80 | Prečítané:  1330x | Diskusia: 0 príspevkov
Daniel Schikor

Na cestách s karavanom - mníšska republika

Mnoho ľudí ani netuší, že okrem Vatikánu je v Európe ešte ďalší kresťansky štát. Ani ja som to nevedel až do chvíle, kým som si nezačal plánovať výlet na polostrov Athos v gréckych Chalkidikách. Na zhruba 50…

17.8.2014 o 18:21 | Karma článku: 9,09 | Prečítané:  921x | Diskusia: 0 príspevkov

Na cestách s karavanom - Grécko

Po viacerých rokoch strávených s karavanom v Taliansku sme sa tohto roku rozhodli pre Grécko. Na prvý krát sme zvolili sever tejto zaujímavej krajiny, poloostrov Sithonia. Je to ten stredný z troch prstov Chalkidík.…

6.8.2014 o 19:11 | Karma článku: 8,95 | Prečítané:  1734x | Diskusia: 0 príspevkov

Na cestách s karavanom - Toskánsko

Tento rok sa cielom našej cesty stalo opäť Taliansko. Nemožem si pomôcť, ale rád sa tam vraciam. Táto krajina má neopakovatelné čaro a stále je tu čo objavovať. Výber padol na kemping neďaleko mestečka Albínia na…

18.8.2013 o 17:30 | Karma článku: 8,56 | Prečítané:  1745x | Diskusia: 0 príspevkov

Na cestách s karavanom - ostrov Capri

Na potulkách malebnou talianskou Kampániou nemožno zabudnúť na ostrov Capri. Veľkosťou síce malý, ale krásami naopak obrovský. Preto nie je prekvapením, že si ho zamilovali aj také veľké hollywoodske hviezdy ako…

14.4.2013 o 18:00 | Karma článku: 8,12 | Prečítané:  1017x | Diskusia: 0 príspevkov

Na cestách s karavanom - Kampania

Taliansko má vždy svoje čaro. Hlavne juh tejto prekrásnej a pre mňa niekedy nepochopiteľnej krajiny. Jednou z najkrajších oblastí je aj Kampania, ktorá sa rozprestiera okolo mesta Neapol a nad ním týčiacej sa sopky…

1.4.2013 o 19:35 | Karma článku: 6,74 | Prečítané:  905x | Diskusia: 0 príspevkov

Na cestách s karavanom - Kalábria

Ako som písal v mojom poslednom príspevku z ciet s karavanom, cesta trajektom z Čiernej Hory do talianského Bari trvala deväť hodín a bola mimoriadne nudná. Okolo len samá voda.  Do prístavu sme sa priplavili o…

22.7.2012 o 17:30 | Karma článku: 10,27 | Prečítané:  3011x | Diskusia: 3 príspevky

Na cestách s karavanom - Čierna Hora

Keď som v roku 2010 plánoval dovolenku, padla voľba na nezvyčajnú kombináciu Čierna Hora - juh talianska.  Všetci sa ma pýtali či chcem obísť celý Jadran a celú dovolenku stráviť len v aute. Nechcel som,  však…

6.5.2012 o 17:30 | Karma článku: 8,25 | Prečítané:  2242x | Diskusia: 0 príspevkov

Na cestách s karavanom - Turecko pri Čiernom mori

Čierne more a jeho pobrežie je v tieni tureckého stredomorského pobrežia. A treba povedať, že neprávom. Keďže poznám bulharské čiernomorské pobrežie hlavne od Burgasu na juh, bol som zvedavý či podobný ráz pobrežia…

2.4.2012 o 18:29 | Karma článku: 8,56 | Prečítané:  1003x | Diskusia: 0 príspevkov

Na cestách s karavanom – Istanbul

V prvom blogu z Turecka som písal že, väčšina našich poznávacích ciest smerovala do Istanbulu. Istanbul je veľké mesto, naozaj veľké. Podľa posledných údajov tu žije  vyše 11 miliónov ľudí  a poznať to aj v uliciach…

29.2.2012 o 19:04 | Karma článku: 9,19 | Prečítané:  1148x | Diskusia: 0 príspevkov

Na cestách s karavanom – Turecko

Šesť rokov už trávime dovolenky s karavanom. Za tú dobu sme prešli viac krajín. V začiatkoch to bolo hlavne Chorvátsko, ale časom sme sa „odvážili" aj na objavovanie vzdialenejších miest. Minulý rok padla voľba…

18.2.2012 o 13:55 | Karma článku: 7,97 | Prečítané:  1783x | Diskusia: 0 príspevkov